België België Klantendiensten: ‘Aan de andere kant van de lijn of de chat zit ook maar een mens’ Zakt de moed u in de schoenen als u contact moet opnemen met een klantendienst? Dan bent u niet alleen. WinWin en Knack zochten uit waarom het zo moeilijk lijkt om goed geholpen te worden. Vandaag: proberen klantendienstmedewerkers misschien echt maar gewoon zo goed mogelijk te helpen?
België België ‘Klantendiensten kampen met een imagoprobleem’ Zakt de moed u in de schoenen als u contact moet opnemen met een klantendienst? Dan bent u niet alleen. WinWin en Knack zochten uit waarom het zo moeilijk lijkt om goed geholpen te worden. Vandaag: hoe gaat het er eigenlijk aan toe op een klantendienst?
België België Klantendiensten: ‘Wie belt na een overlijden wil niet met een computer praten’ Zakt de moed u in de schoenen wanneer u contact moet opnemen met een klantendienst? Dan bent u niet alleen. Knack en het Radio2-consumentenprogramma WinWin zochten uit waarom het zo moeilijk lijkt om goed geholpen te worden door een klantendienst.
België België Van het kastje naar de muur met uw klacht: ‘Eigenlijk is het niet verplicht om een klantendienst te hebben’ Zakt de moed u in de schoenen als u contact moet opnemen met een klantendienst? Dan bent u niet alleen. WinWin en Knack zochten uit waarom het zo moeilijk lijkt om goed geholpen te worden. Vandaag: is het voor bedrijven wettelijk verplicht om een klantendienst te hebben?