België België Klantendiensten: verwachten we misschien te veel? Zakt de moed u in de schoenen als u contact moet opnemen met een klantendienst? Dan bent u niet alleen. WinWin en Knack zochten uit waarom het zo moeilijk lijkt om goed geholpen te worden. Vandaag: zijn klanten gewoon te veeleisend geworden?
Psychologie Psychologie 'Bijna een vijfde van de mensen onderbreekt zelfs een vrijpartij voor een telefoonsignaal. Waar ben je dan mee bezig?' De smartphone maakt ons ziek: constant verbonden zijn met je telefoon leidt tot chronische stress en burn-out, ook en zeker bij jonge mensen, ziet neuropsychiater Theo Compernolle. 'Ons brein is gewoon echt niet goed in multitasken. Het enige dat je ermee bereikt, is dat je veel taken tegelijk gaat verknoeien.'
Nieuws Nieuws Waarom u aan een indexverhoging van tien procent (veel) minder overhoudt Niet iedereen gaat er evenveel op vooruit met een indexering van tien procent aan het einde van dit jaar. De lagere inkomens houden er netto zelfs aanzienlijk minder dan de helft van over.