Baby, you can map my car

Na het systematisch meten en ‘mappen’ van gebouwen voor kunstige projecties, zijn nu beursstanden en auto’s aan de beurt. En óf dat een goed idee is.

Onderstaand filmpje demonstreert de kracht van lichtanimaties op een minutieus opgemeten audistand. De ietwat protserige auto verandert van kleur, vorm, actie en doelgroep. Een staaltje technisch vernuft, dat naast yuppie managers en consultants plots ook geeks & techies kan bekoren.

Als het verbod op tabaksreclame Marlboro inspireerde tot een dergelijk staaltje verdoken promo, ijveren we bij deze voor clandestiene bankadvertenties. Eindelijk budget voor pure creativiteit!

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Tina Stroobandt/Jusbox.be

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content